Форми роботи класного керівника

Групові
(з учнівським колективом):
- класні години
- диспути
- дискусії
- круглі столи
- поетичні свічки
- соціальні ринги
- історичні розповіді
- написання творчих робіт
- огляди-перегуки
- прес - конференції
- виставки
- діалоги
- години спілкування
- вечори
|
Індивідуальні:
- доручення
- бесіда
- написання творчих робіт
- виступи
- дослідницький пошук
|
Спільно зі шкільним психологом:
- педконсиліум,
- анкетування,
- спостереження,
- тестування,
- вивчення продуктів діяльності,
- складання програм розвитку особистості учня і учнівського колективу
|
Спільно з учителями-предметниками,
керівниками гуртків, секцій:
- обмін інформацією,
- вироблення єдиних вимог,
- складання програм спільних дій
|
Групові (з батьками):
- збори
- психолого-педагогічні практикуми
- лекції, бесіди, конференції
- листування
- відвідування вдома
- брифінги
- огляд літератури
- засідання батьківських клубів
- засідання батьківського комітету
- вечори великої сім'ї
- родинні свята
- дні відкритих дверей
- вечори запитань і відповідей
- позакласний всеобуч
- аукціон родинної педагогіки
- альбоми -естафети
- виставки сімейних реліквій
- педагогічний всеобуч
|
Форми роботи, спільні зі шкільним бібліотекарем:
- керівництво читання,
- аналіз читацьких формулярів,
- бібліотечно-бібліографічні заняття;
- захист читатських формулярів;
- презентація нових книг, вечори поезії та інші форми пропаганди книги
|