Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 718 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 71 72 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом. Цей день заснувала Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) 1988 року з метою підвищення обізнаності про проблему ВІЛ/СНІДу, підтримки людей, які живуть із цією хворобою, та вшанування пам’яті тих, хто помер від пов’язаних із СНІДом захворювань. Напередодні в Куколівському ліцеї відбулася акція «Червона стрічка», метою якої є привернення уваги до проблем, пов’язаних із розповсюдженням хвороби, упередженим ставленням до ВІЛ-інфікованих людей. Переглянувши відеоматеріал, учасники акції пригадали шляхи розповсюдження вірусу, а також руйнували упередження щодо спілкування з ВІЛ-інфікованими. |

ВІЛ та СНІД - це одна з найсучасніших проблем Світу, тому цій темі приділяється велика увага. А саме, що це за хвороба? Чим вона небезпечна? Шляхи зараження та лікування. Для закріплення знань, з учнями 7 - 8 класів, класні керівники провели вікторину, в якій перемогу отримала команда, на чолі з капітаном Ліщук Анною (Самусєв В., Меткий Д., Іванова Я.). |

22.11.2024 року учні Куколівської гімназії завітали до сільської бібілотеки. Під час відвідин ознайомилися з матеріалами «Голодомор – 1932-1933 років: без права на забуття», гортали сторінки книг Борисенко В. «Свіча Пам’яті. Усна історія про геноцид українців у 1932-1933 роках» та «Книги пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні. Кіровоградська область», залучилися до майстер-класу з виготовлення інсталяції «Свіча пам’яті про українських дітей» від бібліотекаря Н. Хлівної. |

З нагоди Дня Гідності та Свободи учні 5-9 класів перегорнули сторінки інтернет-журналу «Історія революції зблизька». Увагу приділили символам Майдану – Гімну України, Михайлівському собору, наметам, «йолці», вулицям Грушевського й Інститутській тощо, але особливо відзначили волевиявлення українців жити вільно, за європейськими законами, прагнення бути господарями своєї долі на своїй землі. Вшанували пам’ять Небесної сотні. |

21 листопада - ДЕНЬ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ. Ми вільні творити майбутнє. |

З метою узагальнення та систематизації знання учнів про причини виникнення пожеж, заходи пожежної безпеки, формування правильної поведінки в разі пожежі, вчити попереджати екстремальні ситуації, приймати оптимальне рішення щодо їх подолання, активізувати пізнавальну та творчу діяльність школярів, виховувати бережне відношення до свого здоров’я для учнів 5 класу було проведено вікторину «Безпека понад усе!», бесіду «Що я знаю про вогонь?», годину класного керівника «Це повинні знати всі!», квест «Вогняне коло», перегляд відео матеріалів "101 – служба порятунку". |

В рамках Тижня пожежної безпеки «Абетка пожежної безпеки: зрозумій, застосуй, запам’ятай». Учні 1 та 2 класів вчилися не грати з вогнем, повідомляти про пожежні загрози, грали в гру «Гасить-запалює», «Вогонь- друг і ворог», виготовили колаж «Пожежна безпека». |

У рамках Тижня пожежної безпеки "Абетка пожежної безпеки: зрозумій, застосуй, запам'ятай" у 3 класі була проведена година спілкування "Як подружитися з вогнем", грали в гру "Добрий - злий вогонь". Учні пригадали правила поводження з вогнем та в чому його користь. |

У рамках Тижня пожежної безпеки "Абетка пожежної безпеки: зрозумій, застосуй, запам'ятай" у 6 класі з метою поглибити знання учнів з протипожежної безпеки, розвитку навички самозбереження, свідомої поведінки вдома, на природі, у громадських місцях, проведена гра-вікторина "Вогонь-біда, вода - біда, а без вогню й води ще більше біди" та практичне заняття "Вогонь - друг, вогонь - ворог". |

19.11.2024 року в Куколівській гімназії відбулася зустріч із військовослужбовцями Національної гвардії України. Вони провели практичне заняття з тактичної медицини, із застосуванням технологій у боротьбі з ворогом. Наголосили, що війна триває, тому ми маємо бути готовими рятувати й захищати. 1000 днів минуло від початку повномасштабного вторгнення – Україна вистояла, бо ми разом. |
|
|