З метою розвитку творчої активності молодих учителів, демонстрації їхніх творчих надбань, методичних знахідок в закладі з 14 по 25 березня 2016 року було проведено декаду педагогічної майстерності «Ініціатива і творчість молодого вчителя». Активними учасниками декади стали молоді вчителі: Безус О.В., Безпалько А.В., Монастирська О.М. – вчителі початкових класів, Зайченко І.В.- вчитель англійської мови.
В рамках декади проводилися наступні заходи:
- анкетування щодо визначення рівня дидактичних умінь та педагогічної творчості молодих вчителів;
- консультпункт «Алгоритм роботи педагога над індивідуальною науково-методичною проблемою»;
- засідання Школи молодого вчителя з теми «Технологія особистісно-зорієнтованого уроку»;
- психолого-педагогічний семінар-практикум «Стилі педагогічного спілкування та бар’єри педагогічної взаємодії »;
- відкриті уроки молодих вчителів;
- круглий стіл «Від мудрого наставника до творчого вчителя».
Уроки, які проводили молоді вчителі перетворювалися на заходи творчого зростання, педагогічного вдосконалення.

Молоді вчителі не лише готували і проводили уроки, але й детально здійснювали самоаналіз проведених уроків, визначали свої досягнення та недоліки.

Досвідчені вчителі-наставники допомагали своїм стажерам готувати показові уроки, підготуватися до самоаналізу проведених уроків, а також зробили повний аналіз уроків і поділилися деякими «секретами» педагогічної діяльності під час круглого столу «Від мудрого наставника до творчого вчителя». На занятті-практикумі «Стилі педагогічного спілкування та бар’єри педагогічної взаємодії», проведеному практичним психологом Гаврилюк Т.О. було розглянуто і розв’язано конфліктні ситуації, які найчастіше зустрічаються в нашій педагогічній діяльності.

Заключним етапом роботи стало підведення підсумків декади. Було проведено обговорення результатів роботи між молодими вчителями, педагогами-наставниками та адміністрацією закладу. Заступник директора з навчально-виховної роботи Бець Т.Ю. ознайомила молодих вчителів з тим, як впроваджуються в практику роботи нові педагогічні технології та інновації.
Набуті в ході проведення декади знання дадуть змогу молодим вчителям розширити простір своєї педагогічної діяльності. Головна мета засідання: урозуміння того, що використання інноваційних технологій навчання змінює звичні форми на можливість залучення учня до системи знань за принципом: від підвищення фахового рівня вчителя залежить і підвищення навчальних досягнень учнів.
Підсумком роботи стали побажання молодим вчителям користуватись набутими знаннями, підвищувати свій професійний рівень, використовувати досвід педагогів-наставників, тому що, щоб досягти успіху і піднятися до вершин педагогічної майстерності потрібно займатись самоосвітою і самовдосконаленням. |