З метою підвищення педагогічного, психологічного і фахового рівнів педагогічними працівниками школи, здійснення обміну досвідом роботи між вчителями, розвитку ініціативи і творчості, задоволенні потреб в особистісному зростанні в жовтні 2018 року був проведений місячник педагогічної майстерності з питання «Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій та методів креативної освіти в освітньому процесі».
Педагогічні працівники провели, відповідно до затвердженого графіка, відкриті уроки та заходи з використанням інноваційних форм та методів навчання. Протягом місяця методичної роботи у школі панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності.
Насиченими і цікавими змістовно та емоційно були відкриті уроки: фізики в 7 класі (вчитель Буркацька Т. П.), української літератури в 10 класі (вчитель Перевізняк С.В.), математики в 5 класі (вчитель Олійник Т.В.), історії у 6 класі (вчитель Флакей Н.М.), української мови в 6 класі (вчитель Барабанова С.О.) та захід з географії «Природничий ринг» (вчитель Шевцов А.О.).
Під час Місячника було проведено відкрите засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів з проблеми «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи». Учасниками засідання були директор закладу, заступник директора з навчально-виховної роботи та вчителі, які викладають в початкових класах. Керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Жуфалаян В.О. сприяла засвоєнню учасниками заняття навичок партнерських взаємин; оновила інструментарій сучасного педагога з метою якісної реалізації завдань Нової української школи, а вчитель першого класу Безус О.В. ознайомила присутніх із змістом програми Нової української школи за редакцією О.Савченко.
Вчитель початкових класів Солонина С.І. провела брейн-ринг для вчителів «Учимося у В.О.Сухомлинського». Участь у брейн-ринзі приймали дві команди «Розумниці» і «Кмітливі». Учасники гри розширили та поглибили свої знання про В.О.Сухомлинського, заслуженого вчителя, мудрого вихователя, автора наукових праць з педагогіки, дитячого письменника, Людину з великої літери.
Варто також відзначити демократичний стиль спілкування і взаємин, атмосферу порозуміння між усіма учасниками освітнього процесу – сприятливі умови для досягнення позитивних результатів у процесі навчання і виховання учнів.
|